Від початку року на «гарячу лінію» уряду та облдержадміністрації надійшло понад 5 тисяч звернень луганчан. До того ж, як з’ясувалося, в урядовий контактний центр зателефонувало більше луганчан (4500 осіб), ніж на «гарячу лінію» обласної влади — 604. Чому?
На думку голови Луганської облдержадміністрації Володимира Пристюка (на знімку), таке співвідношення свідчить про недовіру людей до місцевої влади. У тому, що лише 10 відсотків усіх звернень громадян було задоволено, є провина керівників міст і районів. Принаймні такі питання, як ремонт покрівель та оформлення соціальної допомоги пільговикам, — це компетенція саме місцевої влади. Наприклад, мешканець Станично-Луганського району, батько шести дітей Олександр Федичев змушений був звернутися по допомогу в Київ, бо із грудня 2012 року не може отримати належну йому за законом матеріальну допомогу. І таких прикладів, за словами В. Пристюка, безліч.
Щоб перевірити готовність чиновників працювати з людьми, контактний центр при облдержадміністрації провів акцію «Контрольний дзвінок». Фахівці центру насамперед поцікавилися тим, чи працюють «гарячі лінії» в районних і міських органах влади. З’ясувалося, що наявність такого контакту підтвердили тільки в місті Рубіжному і Новопсковському районі. На решті територій працівники апаратів виявили свою непоінформованість із приводу «гарячих ліній». У Слов’яносербській райдержадміністрації її теж немає, але є альтернативні варіанти роботи зі зверненнями громадян. Однак у жодному разі тим, хто телефонував, не було дано контактних телефонів голови облдержадміністрації та уряду. Такий стан справ не задовольняє керівника області. В. Пристюк обіцяє «регулярно проводити контрольні перевірки якості роботи зі зверненнями громадян». Його позиція досить жорстка: «Або ми працюємо на совість і відповідаємо перед людьми, або прощаємося зі своєю посадою».
 
Луганська область.