У публікації «...Схоже, хлібні кіоски підпалили конкуренти», розміщеній у «Голосі України» за 11.06.2013 р., ішлося про приховане протистояння нинішньої міської влади Сум і колективу найбільшого хлібокомбінату регіону ТМ «Сумська паляниця». На думку адміністрації підприємства, підпали були спровоковані позицією керівництва міста, яке останнім часом почало лобіювати інтереси їхніх конкурентів. Як результат — в обласному центрі упродовж кількох місяців з’явилися 37 «безіменних» кіосків.
Утім, схоже, міський голова Геннадій Мінаєв інколи почитує пресу, зокрема, і критичні матеріали у «Голосі України». Та інколи навіть реагує. Тож через три дні після публікації він звернувся із відкритим листом до керівництва хлібокомбінату з пропозицією зустрітися із трудовим колективом для вирішення проблеми і нормалізації ситуації й пообіцяв винести на липневу сесію Сумської міськради питання про встановлення в обласному центрі фірмових кіосків хлібокомбінату.