Найхарактернішим корупційним правопорушенням для регіону залишається одержання чиновниками органів влади й місцевого самоврядування неправомірної вигоди за надання різноманітних дозволів і пільг. Наприклад, у земельній сфері під час розподілу бюджетних коштів, здійснення контролю за дотриманням фітосанітарних норм під час реалізації продукції, ведення підприємницької діяльності. Водночас антикорупційне законодавство розширило коло суб’єктів відповідальності за скоєння правопорушень і надало правоохоронцям важелі впливу на представників інших державних структур, які не мають статусу держслужбовців, але одержують зарплату з державного бюджету. Саме з ними найчастіше мають справу звичайні громадяни під час вирішення різних питань і страждають від «апетитів» осіб, від яких залежить ухвалення навіть мінімальних рішень.
Так, в одному з районів Луганщини завідувач відділу ветеринарної медицини за видачу свідоцтва стягував з жителів навколишніх сіл неправомірну винагороду. Кожну курячу тушку й кожен кілограм м’яса обкладав митом для потреб власної кишені. Схоже поводився і фітосанітарний інспектор, який працював у прикордонному пункті пропуску. За перевезення харчових продуктів через кордон він стягував із громадян досить солідну данину. У двох районах області притягнуто до адміністративної відповідальності посадових осіб лісового господарства, які одержували від комерсантів незаконну винагороду за видачу дозволів на вирубку лісу без документів.
Ці приклади не поодинокі. Більшість із складених співробітниками СБУ протоколів про корупційні адміністративні правопорушення вже розглянуто судами. 19 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу. Більшість з них втратили свої посад.
 
Луганськ.