Під час особистого прийому до мене звернулися представники трудового колективу Відокремленого підрозділу «Локомотивне депо Здолбунів». Вони поскаржилися на політику адміністрації Львівської залізниці, яка, на їхню думку, штучно знижує економічну активність підприємства.
У час, коли відбувається зменшення обсягу вантажних перевезень, навіть ті замовлення, що залишилися, розподіляються нерівномірно. Левову їх частку керівництво служби локомотивного господарства Львівської залізниці віддає депо «Львів-Захід», а працівники Здолбунівського депо залишаються без роботи. Так, локомотивні бригади Здолбунова за п’ять місяців поточного року недопрацювали 51 тисячу годин. За минулий рік відпрацьовані години у ВП «Локомотивне депо Здолбунів» становили в середньому 121,3 години на місяць, тоді як в депо «Львів-Захід» — 164 години. За такого перерозподілу робіт складається ситуація, що один колектив забезпечений роботою, а іншому загрожує безробіття. Ще однією причиною цього стало водіння вантажних поїздів до станції Козятин на ділянці Здолбунів—Львів—Здолбунів бригадами депо «Львів-Захід».
Зменшення кількості замовлень і потенційне безробіття працівників ВП «Локомотивне депо Здолбунів» призводить до загострення соціального напруження у Здолбунові, понад 60 відсотків відрахувань до бюджету якого надходить від підприємств залізничного транспорту. Зменшення обсягів робіт у місцевому локомотивному депо автоматично призводить до зменшення відрахувань у міський бюджет.
Я поділяю стурбованість трудового колективу і зареєстрував у парламенті відповідний депутатський запит. У ньому вимагаю від Кабінету Міністрів вжити заходів щодо недопущення штучного зниження економічної активності ВП «Локомотивне депо Здолбунів». Успішне підприємство повинно працювати без жодних перепон з боку держави. Здолбунівське локомотивне депо приносить значні відрахування у місцевий бюджет. Тож у жодному разі не можна допустити, щоб здолбунівські залізничники залишились без роботи, а бюджет — без надходжень.
Валентин КОРОЛЮК, народний депутат України.