Цього тижня в столиці підбили підсумки пілотного інформаційно-освітнього проекту з екологічного виховання дошкільнят «Екосім’я від А до Я». Його метою було навчити найменших українців любити та берегти все живе навколо себе. Результати навіть перевершили очікування ініціаторів. Тому автори програми планують уже у найближчому майбутньому вивести його на національний рівень.
Курси екологічної грамоти для малюків проходили протягом останніх двох місяців у десяти дитячих садочках Шевченківського району столиці. Щоправда, і «курсами» назвати це складно. Адже лекції та повчальні бесіди розробники програми замінили інтерактивними театральними виставами, конкурсами та фестивалями. Саме через гру разом із вихователями та психологами дошкільнята пізнавали ази гармонійного співіснування з природою. І після участі в програмі вже дітлахи приходили додому і робили зауваження батькам, що вони забагато використовують води, неправильно поводяться зі сміттям тощо, — зізнаються автори проекту.
Окремий пункт екокурсу — створення в дитячих садочках міні-городів. На них дітлахи самі саджали рослини, стежили за їхнім ростом і самі про них дбали. Як з’ясувалося, найвправніші городники, яким вдалося виростити найпишніші паростки цибулі, салату та петрушки, відвідують 155 столичний дитсадок. У подарунок за свої «досягнення» вони отримали конструктори відомої марки від компанії ТОВ «Хіпп Україна», яка, між іншим, і стала ініціатором програми.
— Діти, батьки, вихователі дитсадків, міська влада з великою зацікавленістю сприйняли нашу ініціативу. Сьогодні такі програми потрібні суспільству, адже з їх допомогою намагаємося будувати здорове майбутнє для дітей. Наша компанія обов’язково продовжуватиме свою програму з виховання природолюбів, — сказала під час прес-конференції Нонна Мартинова, PR-менеджер ТОВ «ХіПП Україна».
Уже в найближчому майбутньому автори проекту планують поширити його на дошкільнят із міст-мільйонників. І поступово, залучаючи дедалі більше дитячих садочків, курси екологічної грамоти викладатимуть по всій країні.
— На перший погляд програма здається досить простою, нічого особливого в ній немає. Але водночас для нашого реального життя вона є фантастичною. Компанія, відома на європейському та світовому ринках, з власної ініціативи перейнялася проблемами нашої екології, нашими дітьми. І це, без перебільшення, — інвестиція в наше майбутнє, у наших малюків. І за це я їм особисто вдячний, — сказав Максим Рильський, голова правління Всеукраїнського центру прес-клубів «Україна-форум».
До речі, у рамках проекту в одній із соціальних мереж було створено екоуніверситет і для батьків. Там не лише давали корисні поради, а й було організовано конкурс серед родин на звання «Екосім’я». Його переможці — Вікторія та Василь Хомутянські з Києва і їхній дворічний син Іван — отримали кожен по велосипеду. Тепер берегти екологію їм буде ще легше.