У Херсоні назріває транспортний колапс — перевізники відмовляються обслуговувати «довгі» маршрути, мотивуючи це їхньою збитковістю. Так, під час чергового конкурсу, оголошеного муніципальною владою, на обслуговування автобусних маршрутів №№32, 33, 41, які з’єднують околиці з центром міста, підприємства взагалі не подали жодної заявки! Начальник управління транспортної, дорожньої інфраструктури та зв’язку Юрій Христич заявив, що конкурс оголосили вдруге, і якщо у червні заявок знову не надійде, згадані маршрути змінять або ж взагалі ліквідують.
Та проблему з якістю транспортного сервісу у Херсоні це все одно не вирішить. Адже кількість автобусів, які обслуговують городян, останніми місяцями значно зменшилася. Ще торік на вулиці виходило понад 550 маршруток, а в квітні нинішнього року їхня кількість вже скоротилася до 511.
Причина в тому, що приватним перевізникам обслуговувати городян стало просто невигідно. Адже вартість проїзду в Херсоні останній раз переглядалася ще у вересні 2009 року, і відтоді вона лишається незмінною, хоча на приміських та міжобласних маршрутах обласна влада за той самий період змінювала їх тричі. От власники і не хочуть виставляти автобуси на ті лінії, де пасажирів менше, а «перегони» довші, наполягаючи на підвищенні тарифів якщо не до трьох, то принаймні до двох з половиною гривень за поїздку (нинішня ціна — дві гривні).
Перевізники попереджають: якщо міська влада не прислухається до їхніх вимог, кількість «порожніх» маршрутів незабаром збільшиться ще в кілька разів. І тролейбусами потребу в громадському транспорті задовольнити буде неможливо, оскільки зараз справних залишилося тільки три десятки з вісімдесяти, а оновити парк комунальне підприємство «Херсонелектротранс» не має фінансової можливості.