Народний депутат України Ігор ШАРОВ  (на знімку) звернувся до Прем’єр-міністра України Миколи Азарова з депутатським запитом щодо прискорення будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо міста Києва задля розвантаження вулично-дорожньої мережі від транзитного транспорту.
У своєму запиті І. Шаров звертає увагу на те, що забезпечення ефективного функціонування та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування на сьогодні є невід’ємною складовою тих масштабних завдань, які потребують загальнодержавного вирішення. А важливість будівництва великої кільцевої дороги навколо м. Києва, наголошує депутат, зумовлена відсутністю автошляху для пропуску транзитного автотранспорту та неможливістю, в результаті, перерозподілу основних транспортних потоків, що прямують через столицю України.
Проект будівництва кільцевих доріг навколо великих міст розроблено та існує вже кілька років, однак значних результативних кроків у впровадженні інфраструктурного проекту досі не відбулося, зауважує Ігор Шаров, що потребує чіткої координації узгоджених дій на загальнодержавному рівні.
«Будівництво кільцевої автомобільної дороги не лише сприятиме розвантаженню від транзитного транспорту найбільшого в Україні транспортного вузла — столиці України Києва — і значно збільшить можливості приведення до європейського рівня транспортно-експлуатаційного стану міжнародних коридорів на підходах до міста, а й забезпечить підвищення пропускної спроможності автомобільних доріг на перетині основних транспортних потоків, що проходять через 
м. Київ за напрямами Північ-Південь та Захід-Схід», — переконаний Ігор Шаров.
Парламентарій звернувся до прем’єра, з огляду на необхідність розвитку інфраструктури Київської області та підвищення транзитності України шляхом поєднання трьох міжнародних та чотирьох національних транспортних коридорів, з проханням доручити відповідальним органам виконавчої влади вжити комплексних заходів у прискоренні будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо Києва, що забезпечить повне розвантаження вулично-дорожньої мережі від транзитного автомобільного транспорту.
Довідка
 Згідно з розпорядженням Кабінету міністрів, протяжність траси становить 213 км, з яких 64 км — реконструкція існуючих доріг, а 149 км — нове будівництво. Траса проходитиме на території восьми районів Київської області.
 За генеральним планом, кільцева дорога пройде по ламаній лінії за 27—41 км від центру столиці, а в правобережній частині — на відстані близько 15 км від існуючої окружної дороги, і на відміну від неї, оповиє місто повністю. Створити кільце дозволить зведення двох нових мостів через Дніпро — через Київське та Канівське водосховища.
 За попередніми оцінками, вартість будівництва кільцевої дороги, а також близько 150 інженерних споруд, пов’язаних з дорогою, в тому числі й мостів-шляхопроводів становитиме 25,3 млрд. грн.