А пропаганду алкоголю однозначно припиняти
Наступним кроком з реформування муніципальних ЗМІ має стати їх перетворення на громадське телебачення. Про це заявив народний депутат України, голова парламентського Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко на зустрічі із дніпропетровськими журналістами.
Микола Томенко вважає за необхідне прискорити процес роздержавлення друкованих ЗМІ. За його словами, на муніципальні ЗМІ з держбюджету в рік витрачається понад мільярд гривень.
«Це невиправдано багато. Один лише Перший Національний обходиться країні більш як у 200 мільйонів гривень на рік. Це попри різні спецпроекти на кшталт Євробачення, Євро-2012 та інші, — зазначив голова комітету. — Водночас у дні сніжного апокаліпсиса в Києві, коли люди в паніці стали скуповувати всі підряд продукти харчування, Перший Національний розповідав, як правильно вибирати нижню білизну. А мав би щогодини включатися з вулиць столиці й розповідати про ситуацію. Я вважаю, що другим кроком з реформування муніципальних ЗМІ повинно стати їх перетворення на громадське телебачення».
Водночас народний депутат розповів, що не знає в Україні жодного прибуткового телеканала. Але це однаково не виправдовує телеканали, які, незважаючи на законодавчу заборону, постійно й у великій кількості ставлять рекламу алкогольних напоїв. А оскільки прямо цього робити не можна, горілку й коньяк представляють як спонсорів різних програм і фільмів.
«Це однозначно потрібно припинити, — вважає Микола Томенко й додає з приводу рекламних пауз взагалі, — українському телебаченню потрібно йти шляхом Росії та Польщі й зменшувати рекламну паузу в програмах і фільмах. Адже від цього страждає не тільки глядач, а й самі телеканали. Далеко не кожний українець має таке терпіння, щоб дочекатися продовження фільму, коли реклама транслюється протягом десяти хвилин. Краще пускати її частіше, але коротше».
Вл. інф.