У зв’язку з неодноразовими зверненнями до редакції наших передплатників щодо невчасного отримання газети «Голос України» на сторінках газети, зокрема у №10 (5510) за 17 січня цього року, було опубліковано зразок скарги про невчасну доставку газети «Голос України», яку необхідно було надіслати на адресу редакції. На сьогодні отримано дев’ять листів щодо шістдесяти семи випадків затримки.
За кожен із таких випадків ми вимагаємо грошову компенсацію для наших передплатників у розмірі 20 гривень.
Після отримання цих грошей від поштовиків (а це 1340 гривень) на адресу передплатників, які звернулися до редакції, буде зроблено поштовий переказ на суму, відповідну кількості зазначених передплатником затримок в одержанні «Голосу України».
Редакція не збирається припиняти боротьбу за своєчасну доставку газети нашим передплатникам. Проте для цього нам потрібно, щоб передплатники продовжували сповіщати нас про конкретні випадки затримки з доставки газети. Зразок скарги про невчасну доставку газети «Голос України» наводиться нижче. До скарги необхідно додавати копії передплатних квитанцій.
Разом ми переможемо некомпетентність чиновників та операторів поштових послуг!