Депутати Львівської міської ради звернулися до парламенту, уряду та Генеральної прокуратури з вимогою повернути автобусний завод у державну власність.
Колись на ЛАЗі виготовляли щороку близько 14 тисяч автобусів. Нині — кілька сотень. Підприємство свідомо доводять до банкрутства, вважає голова ради ветеранів, колишній головний інженер Роман Пак, який виступив на сесії міськради. ЛАЗ мав можливість з допомогою державної підтримки кардинально змінити ситуацію. Напередодні Євро-2012 вся Україна замовляла львівські автобуси. Але ситуація на підприємстві не покращилася: низькі зарплати, з виплатою яких були часті затримки, проблеми з Пенсійним фондом та податковою...
Роман Пак з трибуни сесії заявив, що судовими рішеннями доведено незаконну приватизацію заводу, який далі продовжують знищувати.
«Наше звернення ми надішлемо всім депутатам Верховної Ради України, щоб привернути увагу особливо тих, хто був обраний від Львівщини — а це 10 відсотків усього парламенту. Ми маємо показати якісний приклад захисту наших людей і нашого виробництва. Наведені на сесії факти вражають і лякають», — висловив свій погляд на проблему ЛАЗу міський голова Львова Андрій Садовий.
У місті більше тижня стоять на приколі в АТП-1 п’ять нових ЛАЗівських автобусів, які часто виходять з ладу. Кожен ремонт — це тисячі гривень. Тому останнім часом у Львові охочіше купують старі автобуси в країнах Євросоюзу — вони надійніші.
Андрій Садовий не вперше критично висловлюється на адресу керівників ЛАЗу. Минулого року він заявив, що на цьому підприємстві ставляться до людей, як до рабів: «Де ЛАЗ — там суцільні проблеми».
Львів.