У лютому мешканці Дніпропетровська розрахувалися за спожиту воду та водовідведення з комунальним підприємством «Дніпроводоканал» лише на 66%, тоді як у січні рівень оплати досягав 90%. Загальний борг споживачів становить 123 мільйони гривень.
Несвоєчасні розрахунки містян на підприємстві називають головною причиною того, що «Дніпроводоканал» заборгував енергокомпанії «Дніпрообленерго» за електроенергію близько 40 мільйонів гривень. За куплену воду борг підприємства перед «Аульським водоводом» перевищує 131 мільйон.
— Наше підприємство може існувати тільки у тому разі, якщо мешканці міста виконуватимуть свої обов’язки з оплати спожитих послуг у повному обсязі, — розповіла начальник управління водозбуту підприємства Людмила Тонкопій.
«Дніпроводоканал» звернувся до жителів приватного сектору з проханням вирішити питання щодо оформлення договорів на послуги водопостачання і водовідведення та встановити лічильники до початку поливного сезону, який стартує 15 квітня.
А тим часом простий підрахунок показує, що борги самого підприємства на 50 мільйонів гривень вищі, ніж заборгованість населення. І навіть абсолютні розрахунки за послуги не допоможуть вирішити ситуацію. Про те, що втрати в водопровідних мережах нерідко досягають 40%, на підприємстві воліють не згадувати. Як і про несанкціоновані підключення до мереж водопостачання та каналізації. Якість же так званої питної води, яку постачають, викликає чимало нарікань навіть у співробітників самого «Дніпроводоканалу» — про це вони заявили на нещодавньому мітингу.