У Львівській області запрацює постійна «гаряча лінія», за телефонами якої жителі зможуть поскаржитися на неякісні продукти харчування чи послуги. Уся інформація про бракоробів стікатиметься до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів.
«Це пришвидшить реагування на скарги та дозволить визначити, на які сфери найбільше нарікань», — пояснив голова Львівської ОДА Михайло Костюк, який виступив ініціатором створення «гарячої лінії».
Минулого року Державна інспекція з питань захисту прав споживачів у Львівській області перевірила 817 підприємств торгівлі, ресторанного господарства та послуг різних форм власності. На 521 з них виявлено порушення законодавства. Найчастіше це продаж товарів, що не відповідають чинним нормам або без супровідних документів.
Під час перевірок було забраковано товарів на 420 тисяч гривень, до адміністративної відповідальності притягнуто 471 особу.