Ямковий ремонт автомагістралей Херсонщини розпочали 30 бригад місцевих дорожньо-експлуатаційних підприємств. Незважаючи на те, що зима в Таврії минула майже без заметілей та ожеледиці, латати робітникам доведеться понад дві тисячі кілометрів дорожнього покриття, яке не витримало навантаження та перепадів температур.

Подекуди вибоїн на дорогах стільки, що простіше було б перекласти асфальт заново, ніж наносити латки. Однак грошей на це, як завжди, обмаль: бюджетного фінансування вистачає на десяту частину від реальної потреби. Тому влада регіону намагається бодай тимчасово зменшити тиск на транспортні артерії: Херсонська облдержадміністрація звернулася до перевізників із рекомендацією максимально обмежити рух вантажного транспорту ділянками автотрас М-17 Херсон—Керч, М-18 Харків—Ялта й М-14 Одеса—Новоазовськ, що найбільше постраждали. Та навряд чи перевізники дослухаються до поради: адже на дорогу в об’їзд витрачатимуть значно більше пального.