Триває розслідування авіакатастрофи літака Ан-24, який здійснював чартерний рейс Одеса—Донецьк і зазнав аварії під час посадки. Як повідомлялося, п’ятеро осіб загинуло, ще дев’ять госпіталізовано.

 

У міжнародному аеропорту «Донецьк» прокоментували події того фатального дня. За повідомленням прес-служби аеропорту, екіпаж літака отримав за запитом вичерпну інформацію від диспетчерської служби.

«Поточні метеоумови давали змогу повітряному судну здійснити безпечну посадку. В запланований час посадки о 18.09 екіпаж не вийшов на радіозв’язок із диспетчерською службою аеропорту. За фактом відсутності зв’язку із диспетчером було подано сигнал тривоги. За сигналом на місце приземлення повітряного судна було направлено аварійно-рятувальну групу аеропорту, яка виявила повітряне судно за межами злітно-посадкової смуги. На правому крилі літака було помітно загоряння», — йдеться у повідомленні.

Цими днями правоохоронці опитують пілотів та пасажирів повітряного судна. Призначено низку експертиз, які мають дати відповідь про причини трагедії. Уже відомо, що в літаку, який розбився, були вільні місця, тобто припущення про перевантаження судна не підтверджується. Обставини пригоди з’ясовують не лише слідчі, а й галузеві ревізори: зокрема, працює комісія Державної авіаційної служби України. Перевіряють як дії екіпажу, так і наземних служб.

Кілька версій причин аварії літака назвав на прес-конференції в Донецьку у п’ятницю заступник Генерального прокурора України Віктор Войцишен. Це — невідповідність дій персоналу, технічний стан літака, незадовільні метеорологічні умови та терористичний акт.

«Ми маємо перевіряти всі версії, у тому числі й цю, — пояснив заступник Генерального прокурора. — Тому що деякі пасажири, за нашими даними, не були зареєстровані». Нині завершено огляд місця події, вилучено чорні скриньки, розшифровкою яких займаються фахівці. Тіла усіх п’яти загиблих упізнано і відправлено до Одеси.

Правоохоронці оприлюднили інформацію про результати деяких експертиз. Алкоголю у крові членів екіпажу не виявлено. Щодо технічного стану літака, то за документами він відповідав нормативам, хоча сама машина випущена майже сорок років тому. Сертифікат на експлуатацію повітряного судна був дійсним до 5 квітня цього року. Командир судна має достатній досвід польотів і обіймає посаду з 2010 року. «У нього понад 4 тисячі годин польотів, в якості командира — 1250 годин, він уже літав за маршрутом Одеса—Донецьк», — розповів Віктор Войцишен.

Загалом за справою призначено 55 експертиз, які мають допомогти з’ясувати причини й обставини аварії.

Фото автора.

 

Потерпілого в аварії літака пацієнта травматологічного відділення опитує слідчий.