Учора громадські активісти прийшли з протестом до будинку Київської міської державної адміністрації. З собою принесли пакунки з рекламою, зібраною у вагонах метро. Вони вважають: якби виручка від реклами, що її розміщують у метрополітені компанії-посередники, йшла напряму у касу перевізника, тоді не довелося б підвищувати уже неминучу плату за проїзд. Тож вимоги протестувальників прості: скасувати запровадження нової схеми оплати проїзду, яка передбачає отримання комерційними фірмами 160 мільйонів гривень на рік за посередницьку діяльність, прибрати рекламні агентства з оренди рекламних площ і надати метрополітенові право самостійно укладати договори з рекламодавцями за комерційними розцінками. Всі ці кошти повинні йти на розвиток метрополітену, вважають протестувальники. Вимагали також навести лад в інших секторах фінансово-господарської діяльності підземки.
Зазначимо: раніше перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Ігор Ніконов, якого активісти називають причетним до фірм — рекламних посередників, озвучив нову ціну проїзду в метро. За словами чиновника, вона не повинна перевищити 4 гривні.
Вл. інф.