Колектив сумського комунального підприємства «Електроавтотранс», замість того, щоб постійно ремонтувати старі тролейбуси, взявся складати їх з нуля. У нової машини — лише старий каркас, решта — обшивка, технічна начинка, сидіння — новенькі. Тож умільці переконані: їхній «рогатий» нічим не поступатиметься заводським аналогам, при цьому вартість його у кілька разів дешевше — лише 400 тисяч гривень.
Шантаж перевізників не пройшов
Сотні обурених сумчан вийшли на акцію проти свавілля перевізників маршрутних таксі, які самочинно підвищили вартість проїзду до трьох гривень, або на 50%. До того ж — після рішення Сумського міськвиконкому, який на початку тижня затвердив попередній тариф — дві гривні. Заплановану заздалегідь акцію «підігріли» ранкові події, коли на міські маршрути не вийшла більша частина перевізників. У результаті — в обласному центрі стався колапс. Це переповнило чашу терпіння міської влади — і того дня міськвиконком розпочав процес розривання договорів з несумлінними перевізниками Сумчани тим часом вирішили повторити протестну акцію ще й у суботу.
Запасаються дровами
У регіоні швидкими темпами розвивається виробництво відновлювальних видів палива, насамперед — дров. Його розвиток прискорився після пуску двох сучасних дровокольних комплексів «Тайфун». Фахівці підрахували: 2,8 кубічного метра цих дров за теплотворними властивостям дорівнює 1000 кубометрів природного газу. До того ж вартість одного кубометра дров становить 550 гривень, тоді як 1000 кубометрів газу — 6,4 тисячі гривень. На сьогодні в бюджетній галузі Сумщини вже переведено на альтернативні види палива 107 котелень.