У ПАТ «Луганськтепловоз» створюють новий тепловоз, який буде оснащено німецьким двигуном MTU. Серед очевидних переваг фахівці називають знижені витрати палива і мастила, високу частоту обертання колінчастого валу. Крім того, двигун сертифіковано під європейські стандарти, що в перспективі дає змогу виходу на ринок ЄС.
Голова представництва MTU в Москві Петер Цукер і головний конструктор ПАТ «Луганськтепловоз» Костянтин Міщенко не виключають, що це буде копітка і складна робота з підготовки виробництва нової машини, адаптації характеристик і параметрів дизеля до конструктивних особливостей локомотива.
Перш ніж втілитися в металі, новий тепловоз з’явиться на моніторах конструкторських комп’ютерів і в кресленнях робочих проектів. Над цим конструктори вже працюють.
На знімку: на базі такого тепловоза виготовлять новий.
Фото прес-служби ПАТ «Луганськтепловоз».