Водії, які їздять на автомобілях з європейською реєстрацією, під стінами Львівської митниці вимагали збільшити термін перебування транзитного транспорту до 14 днів. Нині власники такого автотранспорту змушені кожні п’ять днів перетинати кордон з Євросоюзом, інакше їм доведеться сплатити штраф 8,5 тисячі гривень, або давати хабарі митникам — до двох тисяч.
В ідеалі — можна було б зменшити мито і скасувати акцизи під час ввезення автомобілів зарубіжного виробництва. Тоді не доводилося б хитрувати, аби здешевити купівлю іномарок, і вдаватися до вимушених щотижневих мандрівок за кордон. Саме прогалини в існуючому законодавстві призводять до того, що на пропускних пунктах скопичуються тисячі автомобілів українців із європейською реєстрацією.
«Чому б не визнати, що в Україні нема власного виробництва автомобілів? — запитував нас учасник пікету Роман Колодій. — Кого ми підтримуємо? Китайських і російських виробників? Та на їхніх автомобілях неможливо їздити».
Ще рік тому у Верховній Раді України зареєстрували законопроект, в якому пропонували збільшити термін перебування транзитних автомобілів до 30 днів. Учасники пікету вважають, що доволі було б і два тижні це значно зменшило транспортний трафік на кордоні.
Львів.