Дедалі частіше до редакції надходять листи з наріканнями — «Голос України» до певних населених пунктів доставляють зі значним запізненням. Є випадки, коли газету передплатник отримує лише раз на тиждень. Це є порушенням прав споживачів та невиконанням узятих зобов’язань. Редакція вирішила боротися з цим неподобством.
Закликаємо кожного передплатника, який невчасно отримує «Голос України», надсилати до редакції скарги. З ними зможемо в судовому порядку вимагати дотримання ваших прав.
Для тих передплатників, хто готовий самотужки шукати справедливості, ми підготували проект позовної заяви до «Укрпошти» про відшкодування моральної шкоди та виконання зобов’язань у натурі.
З текстом позову ви можете ознайомитися в цьому номері і на сайті газети www.golos.com.ua.