Парк рухомого складу Львівської залізниці поповнився першим за останні 15 років новим дизель-потягом вітчизняного виробництва. Дітище луганських тепловозобудівників урочисто відправили у рейс з Івано-Франківського залізничного вокзалу до Чернівців.

Близько місяця дизель проходив випробування і тепер курсуватиме коліями Буковини, Тернопільщини та Франківщини за напрямками Коломия — Чернівці, Коломия — Городенка, Коломия — Ворохта, Коломия — Заліщики та Коломия — Делятин.

Новий приміський поїзд складається з трьох вагонів — два моторних і один причіпний. Усередині — сучасна система вентиляції та обігріву салону, потужна радіостанція, біотуалет. Є камери зовнішнього спостереження для того, щоб машиніст міг контролювати висадку та посадку пасажирів. Вартість дизель-поїзда — 41 мільйон гривень. Одночасно в ньому можуть подорожувати 336 пасажирів, його швидкість — 130 км/год., на 100 кілометрів дороги машина використовуватиме 100 л пального.

На урочистий старт до обласного центру Прикарпаття завітав начальник Львівської залізниці Богдан Піх, котрий, вітаючи присутніх, сказав: «Гарно, що ми розпочали рік з хорошої події, адже потреба у таких дизель-потягах вимірюється десятками». Більшість діючих, за словами гостя, давно відпрацювали встановлені терміни експлуатування. Тільки Коломийському депо (Івано-Франківська область) необхідно вісім поїздів для заміни.

Івано-Франківськ.

Справа наліво: начальник Львівської залізниці Богдан Піх та голова Івано-Франківської облдержадміністрації Михайло Вишиванюк.

Фото Миколи МАЦЮКА.