Учора Прем’єр-міністр України Микола Азаров ознайомився з роботою урядового контактного центру й відповів на дзвінок абонента телефонної «гарячої лінії». Прем’єр залишився задоволений роботою урядової «гарячої лінії».
Житель Хмельницької області поскаржився телефоном прем’єру, що його будинок, а також кілька сусідніх, примусово відключено від центрального опалення, при цьому коштів для переходу на автономне опалення у жителів цих будинків немає. М. Азаров пообіцяв розібратися у проблемі. Глава уряду відзначив, що з 2009 року, коли контактний цент почав свою роботу, люди дістали можливість досить оперативно розв’язувати проблеми, з якими вони зустрічаються. Свого часу контакт-центр був виведений зі сфери управління Міністерства соціальної політики й підпорядкований безпосередньо Кабінету Міністрів. Що, за словами прем’єра, дало можливість уряду відстежувати ефективність проведених у країні реформ. «Кількість звернень значно збільшилася, але найголовніше — підвищилася ефективність: 50% звернень знаходять своє позитивне вирішення», — цитує прем’єра «РИА-Новости». В 2009 році кількість звернень громадян в урядовий контакт-центр становило 200 тисяч, нині майже вдвічі більше — близько 400 тисяч. За словами М. Азарова, уряд також активно працює над розвитком системи контактних центрів у регіонах.