Минулої суботи мешканці села Крупець Радивилівського району майже на півтори години перекрили рух на трасі державного значення Київ—Чоп, безперервно переходячи її на пішохідному переході.
Збурення викликало те, що лише за минулий тиждень на цьому переході загинуло двоє місцевих мешканців. До речі, це не перша смерть на трасі, що розділяє село.
Кілометрові транспортні затори, які утворилися на цьому місці, змусили відреагувати обласну владу, міліцію та представників служби автомобільних доріг у Рівненській області. Щоб розрядити ситуацію, вони пообіцяли виконати вимоги селян: встановити штучне освітлення в нічний час, світлофор з пристроєм для виклику зеленого сигналу, а також дорожні знаки на синьому фоні замінити знаками на білому.
Кількома днями раніше цю проблему на засіданні постійної комісії Рівненської обласної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та розвитку села піднімав депутат-мажоритарник Віктор Желєзняк, який сказав, що через те, що на реконструйованій дорозі Київ—Чоп немає освітлення, гинуть люди.
Ще низку недоліків в утриманні автодороги М-06 Київ—Чоп виявила прокуратура Рівненської області. Так, на окремих ділянках немає транспортного огородження, на 11 ділянках (в основному в місцях пішохідних переходів та на перехрестях) не влаштовано опори освітлення, не встановлені у повному обсязі технічні засоби регулювання дорожнього руху, здебільшого не відповідає вимогам норм, правил та стандартів з безпеки дорожнього руху стан узбіч. Тож прокуратура області внесла подання начальнику служби автомобільних доріг у Рівненській області з вимогою усунути порушення законодавства про автомобільні дороги та безпеку руху.