У Києві розпочали роботу оновлена централізована диспетчерська міської станції «Швидкої медичної допомоги».
Тепер столичні диспетчери можуть одержувати виклики «швидкої» за допомогою Інтернету, факсу, sms-повідомлень, що особливо актуально для громадян з обмеженими можливостями — вадами мови й слуху.
Крім того, впровадження сучасних технологій дасть змогу заощадити до 30% палива за рахунок оптимізації маршруту. Функціонування єдиної оперативно-диспетчерської служби міста значно поліпшить якість обслуговування викликів і забезпечить гарантований і легкий доступ киян до швидкої медичної допомоги протягом 10 хвилин.
КМДА обіцяє, що наступного  року диспетчерські пункти «Швидкої медичної допомоги» будуть також модернізовані й підключені до Єдиної централізованої диспетчерської за номером  103.
За повідомленнями кореспондентів «Голосу України» і інформаційних агентств.