У магазинах Луганщини частка місцевої продукції не перевищує 10—15 відсотків, інформує наш власкор Алла АНТІПОВА. Така ситуація стурбувала керівників регіону. На їхню думку, великі торговельні мережі, які заходять на ринок області, ставлять своєю метою одержання надприбутків і не думають про соціальну відповідальність. При цьому луганські бізнесмени скаржаться, що їхні права ущемляють, змушують працювати аж ніяк не за ринковими принципами.
Голова облдержадміністрації Володимир Пристюк уважає, що й місцевим виробникам є чого дорікати. Вони втрачають ринки збуту через відсутність власної логістики, млявої рекламної діяльності, нестабільності якості продукції та асортиментів, порушень строків поставок тощо. Регіон має надлишок торговельних площ — на території області працюють 8,5 тис. продовольчих магазинів, 98 ринків.