Представники громадської мережі «Опора» в Тернопільській області оприлюднили у прес-клубі інформацію про перебіг передвиборної кампанії. На думку Святослава Липовецького та Олександра Неберикута, часом використовується адміністративний ресурс. Заклики до бюджетників голосувати за певних кандидатів у депутати, зібрання в робочий час, подарунки з підтекстом тощо. Не відстають і ті, хто нібито в опозиції. Один із кандидатів подарував дітям альбоми для малювання, де на обкладинці поруч із Маленьким Принцом за Сент-Екзюпері винесено його передвиборні гасла. Навряд чи вони зрозумілі для тих, хто вчиться малювати. Кандидат, мабуть, сподівався, що на них звернуть увагу батьки, розглядаючи малюнки дітей. Дуже багато друкованих рекламно-агітаційних матеріалів без будь-яких вихідних даних. Білборди розміщують де завгодно, в тому числі в заборонених місцях. Є випадки прямого підкупу виборців. За одного кандидата виборцям пропонували по 200 гривень, а в разі, коли за нього проголосують, обіцяли додати ще 400. На жаль, Святослав Липовецький відмовився називати кандидата, за якого в такий спосіб «агітували». За його словами, люди, які звернулися з цими фактами до «Опори», просили не оприлюднювати їхні прізвища.
Певні недоліки під час формування окружних і дільничних виборчих комісій, крім «Опори», фіксують представники Комітету виборців України. Так, прізвище давно померлої людини було у списках кількох партій — вона мала представляти їх у комісіях. У роботі окружних комісій мало гласності, деякі засідання через відсутність більшості членів ОВК навряд чи можна вважати легітимними.
Тернопільська область.