В Луцьку міська влада презентувала перший із десяти тролейбусів, які планують придбати у польському місті Любліні.
— Хоч вони вже були у вжитку, але ми змушені оновлювати тролейбусний парк. Тим більше, що майбутнє — за електротранспортом. Ми будемо робити все, щоб його розвивати, — сказав журналістам міський голова Луцька Микола Романюк. — Новий тролейбус коштує 1,75 мільйона гривень, тоді як кожен із привезених з Любліна із усіма транспортними та митними видатками обійдеться міській скарбниці лише в 60—65 тисяч гривень.
Директор підприємства електротранспорту Іван Грицанчук повідомив також, що польські партнери продадуть запасні частини до закуплених волинянами тролейбусів за мінімальними цінами, оскільки вони їм тепер не потрібні.
Відверто кажучи, ані я, ані більшість із присутніх на презентації проекту журналістів не розділили радість луцького градоначальника та його підлеглих. Тролейбус, який придбали для Луцька, експлуатували в Любліні з 1991 року, його пробіг — 800 тисяч кілометрів, 2001 року він пройшов капітальний ремонт. І хоча зовні він виблискує свіжою фарбою, насправді — це вже стара й зношена машина. Прикро, що такий, вибачте, наполовину металобрухт купує місто, яке саме випускає прекрасні сучасні тролейбуси. Як кажуть, докотилися. Особисто я сприйняв це, як один із елементів неповаги міської влади до своїх городян. Інша справа, якби міський голова придбав для себе і своїх підлеглих такі ж зношені, а відтак — небезпечні в експлуатації службові авто. Але ж ні, усі прибули на підприємство на блискучих нових іномарках.
Волинська область.
На знімку: цьому «красеню» з Любліна вже 21 рік.
Фото автора.