Свідки говорять, що швидкість Dodge Vіper, який розбився, перевищувала 300 км\год. А уламки машини були розкидані в радіусі кілометра. За кермом цієї престижної іномарки сидів директор департаменту фінансової політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Сергій Чекашкін. Разом з ним у салоні знаходився ще один пасажир, який знімав перегони на відео. Змагаючись з Ferrarі, Dodge Vіper перед самим фінішем вдарився об відбійник і кілька разів перекинувся. Чиновник та його пасажир загинули на місці події.
На жаль, на цьому все не закінчилося. Коли на місце ДТП прибули медики, сталася ще одна аварія. На повній швидкості в карету швидкої допомоги врізався мотоцикліст (на знімку). Від отриманих травм він помер.
Як стало відомо, автомобільні перегони організували відразу за Південним мостом — на проспекті Бажана. Потім перемістилися на Бориспільську трасу. За словами свідків цих кривавих подій, трагедію могли б попередити працівники ДАІ. Однак вони нічого не змогли зробити. Адже, мовляв, за кермом автомобілів сиділи «впливові люди». «Таких зухвалих вуличних гонок я ще не бачив. Люди в жилетках з паличками, схожими на жезли інспекторів ДАІ, зупиняли весь потік машин на проспекті Бажана. Влаштовували п’ять-сім заїздів, після цього пропускали машин 50 і знову перекривали. Дійство розпочалося близько 24.00, і годину ніхто нікого не розганяв, потім на зустрічній смузі з’явилася ДАІ з мигалками. Після цього ще хвилин 20 ганялися, звідти перебралися на Бориспільську трасу. Інспектори там вже чекали, але спочатку не перешкоджали взагалі!, — пише один із очевидців на автомобільному форумі.
У столичній Державтоінспекції підтверджують: нелегальних гонок останнім часом побільшало. Однак усі звинувачення в свою адресу вартові порядку відкидають. Такі гонки незаконні, й інспектори всіляко припиняють ці заходи. Мовляв, такі змагання вони кваліфікують як масове порушення Правил дорожнього руху групою водіїв транспортних засобів. «Якщо черговий повідомляє, що десь зібралися гонщики, туди спрямовується максимальна кількість патрулів. І таке правопорушення припиняють», — повідомили в УДАІ міста Києва.
Кореспонденту «Голосу України» вдалося поспілкуватися із очевидцем цієї трагедії, киянином Сергієм. Чоловік працює на автозаправці, яка знаходиться неподалік місця ДТП. Він переконує: гонщики і рев моторів їхніх залізних коней на Бориспільській трасі вже просто замучили. «Переважна більшість любителів гострих відчуттів, як мені розповіли, — студенти, які не називають своїх справжніх імен, натомість обирають кумедні прізвиська. Приміром, «Міллер», «Зелений». Видно, що багато з учасників ще тільки нещодавно отримали водійські права і скоріше приїхали до місця гонок не заради спорту, а щоб похизуватися своєю новою машиною. Це, в основному, дуже дорогі іномарки. Однак кидається у вічі не це, а інше. Правоохоронці знають про ці перегони, приїжджають, та нічого не роблять, вони включають на своїх машинах проблискові маячки і просто спостерігають», — зазначив він.
Нагадаємо, що народні обранці вже неодноразово обіцяли навести лад на українських дорогах. Спочатку підвищили штрафи за порушення ПДР. Потім скасували спеціальні номери для автомобілів, якими могли користуватися «обрані». Однак такі нововведення, як бачимо, ні до чого хорошого не привели. Кількість мажорів відтоді не зменшилася. Хоча керівники МВС постійно говорять про рівність перед законом усіх водіїв на дорогах, насправді — це неправда. Дуже часто інспектори ДАІ відвертають голови від автомобілів, за кермом яких сидять впливові персони. І тоді вже не важливо — поїхали вони на червоне світло, зустрічною смугою чи напідпитку, або ж беруть участь у нічних гонках.
Фото з сайту magnolia.tv.com