Дніпропетровець Ілля Пилипович Шаня (на знімку) передплачує «Голос України» буквально від дня її заснування, з 1991 року, але останнім часом дуже ображений на своє рідне 35-те відділення зв’язку.
Річ у тім, що газету листоноші йому носять не щодня, а снопами: один-два рази на тиждень. При цьому дивуються, що 79-річний передплатник ще чимось незадоволений. І претензій пред’явити нікому: працівники в 35-му поштовому відділенні увесь час змінюються. Була Маня, стала Галя, потім занедужала Галя, стала Віта... Так само запізнювалися листоноші й з пенсією — замість 9-го числа приносили аж 18-го. Ілля Пилипович і його дружина оформили карткові рахунки і горя тепер не знають.
Шкода, газету на картку не переведеш. Доводиться знову розбиратися з поштою. Щоб закрити тему, йому тут навіть відмовлялися оформляти передплату на газету. Мовляв, не буде газети — не буде й претензій.
Однак ветеран праці й учасник бойових дій виявив наполегливість: сів на трамвай і поїхав на «Головпоштамт», де й оформив передплату.
— Газету читаю від початку до кінця, — розповідає Ілля Пилипович. — Уважно стежу за всіма публікаціями, тут можна знайти багато юридичних порад, важливих документів. Тільки шкода, що така потрібна журналістська праця виявляється несвоєчасною саме через пошту.
Ми вирішили не розпитувати про таке ставлення до людей у Галі-Мані-Віти. А всі питання адресуємо Дніпропетровській обласній дирекції «Укрпошти» і чекаємо від неї детальних відповідей.
Дніпропетровська область.