Розкидані привільним степом села і хутори Таврії листоношам обходити пішки важкувато. Тому ще два роки тому «Укрпошта» придбала 549 велосипедів тим із них, хто під час обслуговування своїх адресатів щодня долає відстань у десять кілометрів і більше. Однак нині нормативи переглянули, і на омріяний велосипед від роботодавця може претендувати кожен, хто щодня відміряє кроками по вісім кілометрів. Відтепер для листонош Херсонщини потрібно ще понад триста одиниць такого транспорту, але грошей на них у регіональної дирекції немає. На купівлю додаткової кількості двоколісних друзів не вистачить навіть 201 тисячі гривень прибутку, який зв’язківці області отримали протягом року.
Вони звернулися до керівництва «Укрпошти» з проханням купити або виділити кошти на придбання додаткової партії «байків». І судячи з усього, витратитися на них доведеться ще не раз. Адже термін експлуатації велосипедів, централізовано придбаних у 2010-му (до речі, їх ремонти листоноші із середньою зарплатою у 1400 гривень на місяць виконують за власні кошти) спливає наприкінці 2015 року. І їм на заміну також треба буде щось підшуковувати — навряд чи навіть дуже невибаглива й витривала двоколісна техніка довго переживатиме безкінечну біганину сільськими грунтівками.
Херсонська область.