«Український трамвайний парк відстав від Європи на 30—40 років. Машини такі старезні, що на них не хочеться дивитися, сказав колишній голова КМДА і народний депутат Верховної Ради в інтерв’ю радіо «Свобода». Наші люди просто не бачили їх, сучасних, таких, як у Страсбурзі, Парижі, Кракові».
Ваша правда, Іване Миколайовичу! У нас ще багато чого немає такого, як у Страсбурзі, Парижі чи Кракові. Як і правда, що наші люди — ті, котрі «в булочну» здебільшого їздять на трамваї, їх не бачили і навряд чи в найближчому майбутньому побачать. А також, що кілька років тому і їх — обідраних та іржавих — у Києві було 600, а залишилося 350. Не в останню чергу тому, що якимсь попереднім міським начальникам спало на думку демонтувати трамвайні колії з метою начебто розвантаження столичних магістралей та збільшення їхньої пропускної спроможності.
Тепер от нинішні градоначальники повідомляють, що, «згідно з Генеральним планом про реконструкцію вуличної мережі, передбачається не лише не позбавляти киян цього виду громадського транспорту, а й навіть реконструювати трамвайну мережу та привести її до європейських стандартів».
КМДА обіцяє, що нинішні трамвайні колії протяжністю 124 кілометри подовжаться до 150. Якщо, звичайно, не прийдуть інші начальники та не передумають...
Фотоетюд Юрія ВЕНГЕРЕША (з архіву «Голосу України»).