Сервісний центр із обслуговування платників податків, розташований у приміщенні об’єднаної державної податкової інспекції Кіровоградської області, запрацював у Кіровограді. Він має звести до мінімуму контакти податківців із бізнесменами.
Із відкриттям центру, що працюватиме за принципом «єдиного вікна», всі процедури відбуватимуться значно швидше, якісніше, професійніше, запевняють чиновники. За словами голови державної податкової служби в області Ігоря Вірієнка, пріоритетом роботи сервісного центру є, насамперед, потреба громадян. Це зумовило перетворення суто фіскального органу на службу, що у своїй діяльності опирається на прогресивні підходи і методи взаємодії з платниками податків. Для них у центрі створено комфортні умови, їх обслуговують три десятки працівників.