Центр обслуговування споживачів, що працюватиме за зразком «прозорого» офісу, відкрито у Вінниці в житлово-експлуатаційній конторі №15.
Мешканці мікрорайону отримали можливість вирішувати питання також із працівниками департаменту житлового господарства міськради, громадської організації «Асоціація старших по будинку», КП «Вінницяміськтеплоенерго», вінницьких міських електромереж, КП «Вінницяоблводоканал», дільничним інспектором. Приміщення обладнано системою відеоспостереження, зображення з якої виведено на пульт диспетчера відділу оперативного реагування міськради «Цілодобова варта».
— Коли ми відкривали Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» у міськраді, визначили для себе, що це буде стандарт прозорості, відкритості та системності адміністративних послуг нашої роботи, — каже міський голова Вінниці Володимир Гройсман. — Відтоді почали впроваджувати його в різних сферах. Він уже діє в міському БТІ. Зараз створюємо три центри адміністративних послуг у всіх трьох райадміністраціях.
Перший такий центр відкрили в житлово-експлуатаційній конторі.
Сама обстановка в ньому одразу налаштовує на позитив і відповідні стандарти спілкування. Про це мені говорили люди, з якими спілкувався під час відвідання першого в місті «прозорого» ЖЕКу.