Сьогодні Гданськ останній раз приймає Євро-2012. Чвертьфінальний матч зіграють німці з греками. Але напередодні футбольного дійства знову на перший план порядку денного вийшло питання проїзду до стадіону «ПГЕ Арена-Гданськ». Справа зовсім не у відсутності дороги до спортивного об’єкта.
На шляху любителів футбольного видовища стануть представники фірм-субпідрядників, з якими не розрахувалися. Вони виконують одну з найбільших інфраструктурних інвестицій у місті — перебудовують «Трасу Словацького» — дорогу, яка має забезпечити сучасне сполучення летовища ім. Валенси з морським портом. Роботи виконано на 60—70%, а грошей субпідрядники витратили на виконання робіт 49 мільйонів злотих (понад 120 мільйонів гривень).
«Не хочемо нікому ускланювати життя, але хочемо поінформувати широку громадськість про наші проблеми» — цитує організаторів акції Польське інформаційне агентство (PAP). Один із активістів — керівник фірми «Інстал Екран Шуловський» — Дам’ян Шиловський, зокрема, наголосив, що лише його фірмі генеральний підрядник починаючи з березня 2012 року не виплатив близько 1,5 мільйона злотих (понад 3,7 млн. гривень). А таких фірм є майже 60, серед них і ті, яким генеральний підрядник АТ «Гідробудова» не платить за виконану роботу з грудня 2011 року. Минулого тижня районний суд у Познані прийняв постанову про оголошення банкрутства «Гідробудови», а Гданські комунальні інвестиції (ГКІ), які представляють місто в реалізації проекту, відмовляються визнати фірми, які реально виконували роботи, т. зв. «кваліфікованими субпідрядниками».
 
Познань — Варшава.