Необхідно з’ясувати: хто вкладає гроші у рекламну кампанію «Перший референдум киян». Про це під час брифінгу заявив заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко.
Проект, за його словами, коштує приблизно кілька десятків мільйонів гривень, і постає логічне запитання: хто платить за всі ці сіті-лайти, поліграфічну продукцію, рекламу на телебаченні та радіо, численні матеріали у друкованих ЗМІ, а також за роботу агітаторів, молоді, котра збирає підписи, тощо.
Щодо змісту запитань, які виносяться на референдум, то, за словами народного обранця, більшість з них можна вирішити без проведення такого фінансово затратного дійства. «Люди прекрасно розуміють, що вкласти кілька десятків мільйонів гривень, щоб запитати: чи хочете ви, щоб у вас були більші пенсії, а у вчителів — більші зарплати, — це знущання, — наголосив М. Томенко. — Ще одна пропозиція — затвердити проект генплану міста, якого ніхто не бачив, теж видається неадекватною. Так само як і прагнення створити муніципальну міліцію, що за нинішніх умов фінансово є нереальним».