Пиво, їжа, сувеніри та готелі прогнозовано приносять найбільший дохід. У фан-зони ледь встигають підвозити продукти та напої, повідомляє ТСН.
Після матчу зі Швецією випили абсолютно все пиво, кажуть продавці. І це незважаючи на те, що ціни тут кусаються. Під час матчу шведів у фан-зоні було небагато. Свої гаманці тут розкривали українці. Футболки збірної України по 300 гривень просто розмели. Несподіваний сувенір — постільна білизна із символікою Євро, яка коштує 500 гривень, але люди охоче все купляють.
Апетит шведів до пива продавців взагалі здивував. У Києві на Трухановому острові, де розташувалися скандинави, його підвозять кілька разів на день. Не поступаються шведам й інші інтуристи. «Коли грала збірна України, у нас взагалі розкупили все пиво у всіх чотирьох фан-зонах. Нам просто його не вистачило, ми до такого виявилися не готові. Зараз ми, звичайно, виправимося й завеземо більше напоїв, знаєте, як у тім анекдоті: щоб хом’як подавився! — запевнив генеральний директор компанії-виробника пива Петро Чернишов.
Свято й на вулиці продавців фаст-фуда. Біля фан-зони в Києві їхні заробітки зросли у півтора разу. А от витрачати гроші на дзвінки додому європейці не поспішають, кажуть оператори мобільного зв’язку. Вони підрахували, що в середньому європейський турист здійснює дзвінки по 5-6 хвилин і відправляє не більше 5 повідомлень.