На Дніпропетровщині відкрився перший в Україні регіональний контакт-центр, побудований за моделлю «Урядового контактного центру». Відтепер за телефоном 0-800-505-600 (безплатно зі стаціонарних засобів зв’язку) жителі Дніпропетровщини для вирішення свого питання можуть звернутися на спеціальну «Гарячу лінію Олександра Вілкула». Кожне звернення, яке надходитиме на неї, триматиметься на особистому контролі голови облдержадміністрації.
— Наше завдання — підвищити ефективність роботи влади, забезпечити допомогу людям. Тільки так досягається довіра до неї. Для цього ми і створили спеціальну обласну «гарячу лінію». Контакт-центр стане важливим інструментом контролю, а також інструментом боротьби з корупцією та бюрократією, — сказав Олександр Вілкул.
Регіональний контакт-центр уже працював у тестовому режимі з 12 квітня. За цей час надійшло понад 500 звернень. Чиновники стверджують, що за цей період керівники органів влади переконалися, що контроль за їх роботою — жорсткий і рішучий. «Я не допускаю бюрократії і тяганини у вирішенні проблем громадян», — підкреслив Олександр Вілкул.
Як пояснила начальник відділу роботи зі зверненнями громадян облдержадміністрації Олена Хохба, з 9-ї до 18-ї години у робочі дні звернення мешканців Дніпропетровської області реєструють 10 операторів. Ще чотири аналітики опрацьовують їх. «Розгляд звернення завершується тільки після того, як громадянин-заявник особисто підтвердив позитивний результат вирішення питання операторам контакт-центру. Усі співробітники пройшли спеціальне навчання під керівництвом експертів з «Урядового контактного центру», — зазначила Олена Хохба.