«На ремонт шляхів спрямовані всі сили. Інтенсивно проводиться цілий комплекс робіт. Вони будуть завершені своєчасно», — наголосив під час зустрічі з журналістами директор державного підприємства «Закарпатський облавтодор» депутат обласної ради Іван Горба. Зокрема, шляхи від контрольно-пропускних пунктів, розташованих на словацькому, угорському і румунському кордонах — «Ужгород», «Тиса», «Лужанка», «Дякове», що ведуть через карпатський перевал до Львова й до Києва, — зустрічатимуть гостей єврочемпіонату з футболу у належному, можна сказати, — відмінному стані.
На цей рік з державної казни і обласного бюджету на утримання та ремонт доріг Закарпаття загальною довжиною 3300 кілометрів заплановано виділити майже сто мільйонів гривень. Відколи у ціну пального ввійшов податок з транспортних засобів, майже третина від тієї суми спрямовується на шляхи комунального значення. Цифра немала. Однак висока вартість пального, мазуту, газу, електроенергії, фарби — все вимагає чималих витрат.
Іван Горба — потомствений дорожник, менеджер із сучасним мисленням, що пройшов шлях від простого робітника, майстра до керівника обласної структури. Тож знає, як «лікувати» дороги. Облавтодор сьогодні — це 16 філій, два кар’єри, п’ять діючих асфальтно-бетонних заводів, парк спеціальної техніки. І 1260 працівників, які трудяться в складних гірських умовах. Щоб працювати ефективно, взялися за оптимізацію кадрів. Замінено головного інженера, скорочено одну посаду заступника директора, переглядають штати. Прагнуть, щоб керівні посади обіймали досвідчені фахівці з вищою спеціальною освітою. На черзі вирішення іншого завдання: підприємства мають працювати цілий тиждень, а не лише 2—3 дні. Бо це впливає на виконавську і технологічну дисципліну, та, зрештою, на якість робіт.
Закарпатська область.
На знімку: директор облавтодору Іван Горба.
Фото автора.