Місцева влада вирішила прирівняти затори на греблі Дніпрогесу та мостах Преображенського до надзвичайної ситуації.
Запоріжжя задихається без нових мостів. Які, судячи з усього, не для того минулого року передавалися від міста до Укравтодору, щоб їх хтось по-справжньому будував. Тому навіть першої черги нових мостових переходів ми гарантовано не побачимо не те що в 2012-му, а й у 2013 році. Тим часом фактично звичне видовище багатокілометрових вранішніх і вечірніх заторів на діючих мостах нарешті стурбувало владу. З цього приводу в облдержадміністрації відбулася представницька нарада. Вирішено встановити відеокамери на мостах і греблі, а на під’їздах до останніх — монітори, на яких водії могли б побачити ситуацію. Інформація з мостів має надходити і до міського голови Олександра Сіна.
Розглянуто й питання облаштування постійного поста ДАІ на мостах Преображенського. Ця пропозиція звучала як побажання. Хоча з цього, напевне, варто було б і починати. Адже «добра» запорізька традиція — це повна відсутність працівників патрульно-дорожньої служби саме в тих місцях, де вони потрібні. Наприклад, на тих же мостах уранці й увечері, в районі ринку на вулиці Анголенка, на кількох проблемних перехрестях на проспекті Леніна. А то людей із жезлами зазвичай можна побачити лише в якихось «засідках», чи, що частіше, під час візитів високих гостей. І ще: коли затори на греблі Дніпрогесу можуть спричинити тільки дуже серйозні дорожньо-транспортні пригоди, то на «мостах позавчорашнього дня» — мостах Преображенського з їх однією смугою руху в кожному напрямку, достатньо й зупинки якоїсь «колимаги», щоб дві години стояли сотні автівок і автобусів. Питання ж чергування — хай і невеличкого, але тракторця, котрий з допомогою тієї ж ДАІ міг би оперативно відтягнути аварійний автомобіль з мосту, не вирішується вже десятиліттями. Чи допоможуть за подібних підходів відеокамери і монітори — питання риторичне...
Запоріжжя.