У столиці, ймовірно, назріває черговий будівельний скандал. Не встигли кияни оговтатись від наміру забудовників «осучаснити» вигляд Андріївського узвозу, як мають новий привід для хвилювань. У будь-який момент може початись масштабна забудова Паркової дороги. Вулиці, яка пролягає у самому центрі столиці схилами Дніпра. Такі занепокоєння небезпідставні. Як стало відомо під час засідання тимчасової контрольної комісії Київради щодо вивчення ситуації, яка склалася навколо забудови Паркової алеї та Дніпровських схилів, за останні роки столичною владою було видано для 14 запланованих об’єктів так звані обмеження. Це, як пояснив нам Олександр Бригинець (голова згадуваної комісії), документи, в яких чітко вказується: що там має бути, і в якому вигляді. Звичайно, погоджується пан Бригинець, це не означає, що вже сьогодні-завтра усі ці об’єкти почнуть зводитись. Але і заперечити цю можливість також не можна.
Центральні вулиці будь-якого міста, а тим паче столиці, ласий шматок для забудовників. Та ще більш цінні вони для простих українців. І у цьому випадку йдеться не про їхній грошовий еквівалент. Дедалі частіше наміри тієї чи іншої будівельної компанії звести на місці історичного парку чи будівлі якесь нове «залізобетонне диво» натикаються на потужну стіну опору громадськості. Дехто навіть жартує, мовляв, кращої реклами місту і вигадати складно. Адже, намагаючись відбити варварську атаку забудовників, кияни згадують (а чимало-хто і вперше дізнається) про унікальну історію свого міста. Так було із горою Щекавицею, Софією Київською, Андріївським узвозом тощо. Тепер настала черга Паркової дороги. Вулиці в Печерському районі столиці, в місцевості Аскольдова могила. Від площі Андрія Первозванного аж до Петрівської алеї вона йде майже паралельно Дніпру. Олександр Бригинець нагадує, що вся Паркова дорога має статус особливо цінних земель. Оскільки розташовується на території пам’ятки історії та ландшафту місцевого значення.
— У випадках, коли йдеться про особливо цінні землі то вони, згідно з чинним законодавством можуть бути передані у власність чи в оренду виключно Верховною Радою, — каже О. Бригинець. — Уся Паркова дорога входить до складу цих особливо цінних земель. Проте на сьогодні багато тамтешніх земельних ділянок уже перейшли до приватного власника. І ще значна частина до цього готується. Є виділені ділянки, на яких жодні роботи не ведуться. На деякі навіть отримано дозволи на будівництво, яке так і не розпочалося. По кожному з цих об’єктів є ще багато питань. Але загальна картина зрозуміла.
Дозволи на проведення робіт виділялися не рік і не два тому. Скільки із таких проектів буде реально будуватися — невідомо. Цілком ймовірно, що в якихось випадках термін дії документів уже скінчився. Та хто може запевнити, що за бажання їх не поновлять? 
Отож, зважаючи на слова О. Бригинця, за найпесимістичного розвитку сценарію у майбутньому схили Дніпра в районі Паркової дороги «прикрашатиме» кілька готельно-розважальних, готельно-ресторанних, адміністративних та спортивно-оздоровчих комплексів. Це на додачу до тутешньої вже майже реалізованої ідеї — нашумілого вертолітного майданчика.
А от у Всесвітній мережі Інтернет нам вдалося знайти інформацію лише про три заплановані об’єкти. На сайті «BAU-data» (onlіne база даних будівельних об’єктів та тендерів) є оголошення про будівництво чотириярусного вертолітного майданчика з паркінгом. Крім того, тут оприлюднено два проекти з реконструкції вже існуючих ресторанів. Один планують перетворити на восьмиповерховий готельно-ресторанний комплекс. Під час реконструкції іншого ресторану планується знести старі одно- триповерхові будівлі, замінивши їх сучасним ресторанним комплексом, площею 13 тисяч метрів квадратних.
Про те, чи буде ці проекти втілено у життя і чи тільки їх — зараз говорити зарано. Та геологи вже б’ють на сполох. Мовляв, потрібно пам’ятати, що будувати на схилах Дніпра ще й небезпечно. Адже ті — у постійному русі, процес сповзання ґрунтів ще ніхто не відміняв. Попри це, кожен охочий може і собі придбати ділянку на Парковій дорозі. За 36 соток цінної землі правлять якихось 9 млн. доларів. На додачу до цього отримаєте і бонус — проект офісного центру, площею понад 13 тисяч кв. м.
Тим часом частина киян іронізує. Мовляв, якщо влада виконає вимоги небайдужої громадськості та таки проведе повну інвентаризацію земель столиці, чи не виявиться, що всі метри та кілометри вже давно продано чи ж віддано в дуже довготривалу оренду. Тоді чиновники лиш розведуть руками і скажуть: ми й самі не знали, що все вже давно продали...