12 травня об’єднана опозиція презентує проект програми, який передбачатиме і стратегічні речі, що пропонує опозиція для України, і перелік пріоритетних законодавчих ініціатив, які необхідно буде ухвалити в наступному парламенті. Про це заявив заступник Голови Верховної Ради Микола Томенко під час робочої поїздки до Одеси, повідомляє персональний сайт політика.
«Опозиція звернеться до експертів, фахівців та суспільства з пропозицією спільної дискусії про стратегію розвитку України», — сказав М. Томенко.
Під час перебування в Одесі заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко провів зустріч зі студентами історичного факультету Одеського національного університету імені І. Мечникова, яким презентував просвітницькі проекти Фонду «Рідна країна».
Після зустрічі, відповідаючи на запитання одеських журналістів, Микола Томенко зауважив, що ситуація на Одещині з точки зору розвитку культури, духовності, історії, туризму є сумною. «На жаль, це традиційно «вільне місто вільних людей», в якому завжди були рівною мірою презентовані українська, російська, єврейська, французька чи австрійська культури; місто, яке мало свій унікальний образ, що приваблював і українців, й іноземців, сьогодні місцева влада перетворює на «уездный город» Російської імперії», — сказав М. Томенко. «Тому сьогодні треба зробити все, щоби повернути стратегію розвитку міста до його традиційного сприйняття як європейського «вільного міста вільних людей», — додав він.
Заступник глави парламенту також заявив, що проситиме відповідні органи зобов’язати політиків та держслужбовців виконувати норми закону та розміщувати політичну рекламу на біл-бордах винятково державною мовою.
«Я звертатимусь до відповідних контролюючих органів з проханням з’ясувати, чому в Одеській області реклама здійснюється недержавною мовою та на які кошти чиновники заполонили своєю рекламою всі зовнішні носії», — сказав М. Томенко.
Парламентарій нагадав, що згідно із законом про рекламу під час загальнонаціональної кампанії зовнішня реклама має розміщуватися лише українською мовою. Окрім того, вважає М. Томенко, відповідні органи мають з’ясувати, на які кошти виготовлявся плакат глави Одеської облдержадміністрації до 9 Травня з підписом «губернатор Одеської області».
Це саме, додав він, стосується і біл-бордів одеських чиновників з рекламою «народного бюджету». «Нехай відповідні органи з’ясують, скільки грошей з народного бюджету використано на рекламу цих чиновників», — наголосив М. Томенко.