Найбільш резонансним питанням на засіданні сесії Іршавської районної ради стало прийняття у комунальну власність району відрізків вузькоколійної залізниці Іршава—Кушниця та Іршава—Ільниця, що нині належать Львівській залізниці і носять назву «Боржавська вузькоколійка».
Навколо цієї вузькоколійки останніми роками зламано чимало списів. Вона залишилася єдиною цікавинкою, що збереглася з минулих часів і викликає гордість тутешніх жителів за створене прадідами та справжнє захоплення туристів з Європи. Збудована вздовж течії швидкої річки Боржава наприкінці ХІХ — на початку ХХ століття між низинним містом Берегове і гірським селом Кушниця, ця «тиха артерія сполучення», названа «Кушницькою Анцею», вірою і правдою служила не одному поколінню горян. Мало того, в тридцяті роки за часів Чехословаччини цим маршрутом курсував швидкісний дизель-«ріхлик», який за сорок хвилин доставляв пасажирів до Берегового — швидше й нині не приїде легкове авто, зважаючи на якість доріг!..
Найнегативнішу реакцію торік викликав той факт, що частина колії історичної залізниці була продана Регіональним відділенням Фонду держмайна у Закарпатській області фірмі з Луганська, яка робила вже декілька спроб демонтажу рейок, чим спричинила обурення громадськості. Тому створене для захисту цієї цікавинки ГО «Боржавська ініціатива» звернулося до райради з пропозицією визнати Боржавську вузькоколійку пам’яткою місцевого значення і перевести її до господарства району. Депутати таке рішення ухвалили. Щоправда, тепер маршрут «малого поїзда» становить усього до десятка кілометрів: від райцентру Іршава до села Хмільник. А скільки коштуватиме казні району запуск сполучення з селом Кушниця — підрахувати непросто...
Закарпатська область.