Учора голова Київської державної адміністрації Олександр Попов оглянув станцію метро «Осокорки» і провів робочу нараду щодо безпеки руху в метрополітені. Причиною для виїзного засідання цілого ряду спеціалістів послужили нештатні події, що останнім часом почастішали в столичній підземці. Налякані люди навіть обговорюють у соціальних мережах альтернативи досі найнадійнішому виду транспорту. Справді, запит в Інтернеті видає далеко не позитивні новини метрополітену. Ось кілька з них: «Горіла станція метро», «На Сирецько-Печерській гілці метро знову сталася НП», «Поїзди підземки стояли 10 хвилин», «У Києві палає метро. Люди задихаються від чадного газу».
Нагадаємо, що 14 березня горіла станція «Осокорки». Пасажири, які в цей час були у вагонах, скаржилися: їх везли прямо в полум’я, дихати не було чим через задимлення, тому лягали на підлогу, аби не задихнутись. За кілька днів метро в цьому напрямку через нештатну ситуацію знову було зупинено. Фахівці тим часом не заперечують: приводів для тривоги у киян справді чимало. І наголошують, що будувалася ця гілка в 90-ті. Ті само «Осокорки» здавали 1992 року, фінансування було скромним, а отже, обиралися дешеві матеріали, зокрема і легкозаймистий пластик. Нині цей матеріал уже заборонили для використання у підземці, наголошують метробудівці. Але ж тоді виникає запитання, чому за ці роки його не замінили, а дочекалися біди? Серед інших проблем цієї гілки зазначають і надто велику активність будівельників. Усе, що раніше називалося санітарною зоною, нині активно забудовується, і не просто, а справжніми висотками. І це при тому, що станції тут неглибокі, а отже, і комунікації пролягають близько до поверхні і можуть бути пошкоджені під час споруджувальних робіт. Тут уже питання до столичних чиновників, які так легко видають дозволи на таке будівництво. Викликає занепокоєння і ще одна проблема. Чи здатний метрополітен, у разі потреби, швидко евакуювати людей, адже в багатьох місцях, незважаючи не неодноразові запевнення посадовців, так і стоять торгові точки.