Банкіри готові співробітничати з луганськими перевізниками, але кредитувати їх відмовляються. Про це вони заявили на круглому столі, присвяченому темі поновлення рухомого складу. Начальник управління транспорту і зв’язку
Луганської ОДА Едуард Романовський звернувся до банкірів із пропозицією розробити спільну програму кредитування. Сьогодні внутріобласними перевезеннями в регіоні займаються 37 підприємств. На лінію щодня виходить 1170 автобусів. За попередніми розрахунками, щорічно має поновлюватися до 200 автобусів, що становитиме за п’ять років 1000 одиниць техніки. Однак банкіри заявили, що «у перевізників кульгає легалізація доходів, вони декларують збитки», тому банк матиме справу тільки з тими, хто «працює по-білому». Зокрема, так заявив представник «Укрсоцбанку». В 2011 році в них була домовленість із одним з луганських перевізників про надання кредиту. Однак далі справа не пішла, бо в бухгалтерській документації клієнта були показані збитки. Банк мав дати кредит у кілька мільйонів, а перевізник показав дохід у 10—15 тисяч.
Представник Всеукраїнської асоціації перевізників Георгій Каплан, який брав участь у круглому столі, відповів, що їхній бізнес — «один з найважчих». У цілому в країні необхідно розв’язати питання оптимізації маршрутних мереж, установлення вільної тарифної політики та адресної дотації пільг.