або які «сюрпризи» готує відроджена «ПіраМММіда»
Зрозумівши, що збудувати нову фінансову піраміду на одних обіцянках від Льоні Голубкова — халявщика, чи то «партнера», як він сам казав у знаменитій рекламі, стало значно складніше, ніж це було у 90-х роках, у «МММ-2011» від Мавроді вирішили закласти в її основу... пиво.
Через соціальну мережу хмельниччан запросили до одного з місцевих пивних барів, де протягом тижня мала відбуватися акція. Усім було обіцяно вільний вхід і п’ять келихів пінистого напою або, за вибором відвідувача, кави чи чаю. Про будь-які зворотні зобов’язання — жодного слова, тому, зрозуміло, охочих скоштувати безплатних напоїв зібралось чимало.
Однак скупатись у пивних ріках багатьом так і не вдалось. Уже на самому початку було оголошено, що на всіх є лише 60 літрів пива, тому про п’ять келихів на кожного мріяти не варто. Але й один зможе отримати лише той, хто заповнить анкету, в якій потрібно вказати персональні дані, мобільний телефон та адресу електронної пошти. Натомість — пластикова картка від «МММ». На кожній такій картці начебто вже нараховано 160 подарункових гривень. Щасливий власник зможе витратити їх у тому ж барі на будь-що під час наступної акції.
Чи справді так буде, невідомо, але певні каверзи з боку «ПіраМММіди» «партнери» відчули одразу. Насамперед багатьох насторожило те, що потрібно заповнювати анкети, про які під час запрошення не було нічого сказано.
Переважна більшість не хотіла розголошувати свої дані, тому вирішила схитрувати, зафіксувавши вигадані прізвища та адреси.
Гостей бару тішило те, що ніхто не перевіряв правдивості їхньої інформації, тож одразу виникала думка, що цього разу їм удалось перехитрити «партнера». Та чи насправді це так?
Уже й того вечора стало зрозуміло, що навіть обіцяного келиха пива вдасться дочекатись не всім. Адже видавали його в коротеньких антрактах між демонстрацією рекламного ролика про нову фінансову піраміду. А поки дочекались закінчення фільму, пива вже не стало. Тож замінити його мали чай із кавою.
Відомо, що кількість відвідувачів бару вже в перший день акції перевищила сотню осіб. А от скільки зголосилося вкласти свої кошти у «піраміду», залишається невідомим. За оголошеними під час вечірки правилами, мінімальний внесок повинен становити 600 гривень. Нескладно підрахувати, що коштів навіть одного вкладника може вистачити, щоб окупити акційне пиво. Зате річний прибуток обіцяють аж у 75 відсотків. Якщо згадати, що банківські ставки за депозитами для населення ледь не вчетверо менші, то пропозиція здається більш ніж спокусливою. Але для багатьох вона була менш переконливою, ніж безплатне пиво. Однак організатори рекламної акції не втрачають надії відшукати нових клієнтів. Подейкують, що невдовзі такі презентації мають відбутися ще у кількох місцевих барах. Їхні власники нічого поганого у таких вечірках не вбачають. Принаймні кожен зможе отримати гроші за кількаденну оренду приміщення. Та й кількість відвідувачів помітно зростає.
І дуже хочеться вірити в те, що новоспечені власники карток зможуть витратити понад півтори сотні подарованих гривень.
Як не крути, а безплатний сир таки не втратив своєї здатності заманювати у мишоловку. Над тим, кому ж доведеться розплачуватися за «халявні» пиво, чай та каву, поки що ніхто не замислювався. Як і про те, які нові «сюрпризи» готує відроджена «ПіраМММіда».