На кордоні між Львівською та Закарпатською областями розпочали будівництво нового тунелю. Підсипано понад 17 тисяч кубометрів дренажного грунту та прокладено три під’їзні колії довжиною 950 метрів.

Будівництво ведеться вахтовим методом: робітники тиждень працюють, тиждень відпочивають. Для колійників це найвища точка Карпатського перевалу. Бескидський залізничний тунель (1822 метри) Львівська залізниця будує поряд з існуючим одноколійним, якому виповнилося 125 років. Вартість масштабного проекту — понад 100 мільйонів євро, з яких 25 мільйонів — це кошти Європейського банку реконструкції та розвитку.
«Підготовчі роботи в гірській місцевості триватимуть до кінця року, — розповів начальник відділу з будівництва тунелю Львівської залізниці Володимир Харлан. — На першому етапі розроблять схил та спорудять підпірну стінку». Проект документації нового двоколійного тунелю розробляє фірма «Інтербудмонтаж». Його відкриють 2015 року.