Голова Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Сергій Захаров припускає, що ПАТ «Луганськгаз» постачає споживачам природний газ, якість якого не відповідає ГОСТу.
Мешканці регіону, які користуються природним газом, дивуються: чому при використанні нагрівальних приладів за той самий проміжок часу в тому самому температурному режимі лічильник іноді показує більші витрати газу? У такому разі, зрозуміло, за послугу доводиться більше платити.
На думку голови територіального відділення, найімовірніше, йдеться про невідповідність якості газу ГОСТу. «У результаті виходить перевитрата продукту, оскільки теплотворність за рахунок незбалансованості хімічного складу подаваного газу падає, і потрібен більший обсяг, щоб виконати те саме завдання — скип’ятити воду чи обігріти будинок», — пояснює Сергій Захаров. На його думку, ситуацію значно ускладнює той факт, що «не зрозуміло, з яких причин» у споживачів сьогодні немає вільного доступу до лабораторії, де можна дослідити подаваний газ і перевірити, чи не порушуються права громадян на одержання якісної послуги.
Луганське тервідділення АМКУ має намір поставити це питання перед постачальником газу, «щоб процеси були відкритими, прозорими і зрозумілими всім споживачам».
Вл. інф.