Як боротися з нелегальними перевізниками, обговорювали під час учорашнього засідання робочої групи парламентського Комітету з питань транспорту і зв’язку. Глава профільного комітету Ігор Шкіря повідомив, що відновлено активну роботу по боротьбі з нелегальними перевізниками, яку підтримує віце-прем’єр-міністр — міністр інфраструктури Борис Колесніков.
«Боротьба з нелегальними перевізниками набула катастрофічних масштабів і стала вже державною проблемою. Дуже хотілося б до початку чемпіонату Європи зробити значні кроки в цьому напрямі. Тому найближчим часом з ініціативи профільного комітету буде проведено нараду на рівні Кабінету Міністрів за участю відомств, що контролюють перевізників», — сказав він. За його словами, переважна більшість легальних перевізників підтримує єдину систему оподаткування в автомобільній галузі. Також парламентарій уважає, що маленькі підприємства повинні об’єднуватися. «Якщо приватний перевізник не може утримувати бухгалтерію, працювати на загальній системі оподаткування, нехай об’єднується з іншими більшими підприємствами», — підкреслив Ігор Шкіря.
Парламентарій вважає, що потрібно посилити штрафи за порушення правил дорожнього руху перевізниками.
Крім того, Ігор Шкіря під час засідання звернувся до представників податкової служби та Міністерства фінансів із проханням підрахувати збитки, що їх недоодержує держбюджет від роботи нелегальних перевізників, і що буде, коли вони перейдуть на загальну систему оподаткування.
Учасники неодноразово акцентували увагу на проблемі маршрутної мережі, що є часто корупційною. «Така проблема є в регіонах. У напрямках з Києва в найближчі обласні центри легальний перевізник нормально працювати не може. Він не в змозі економічно конкурувати», — сказав глава профільного комітету.
Зліва направо: народний депутат України Ігор Шкіря, голова Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України Олег Хмарний, голова Федерації роботодавців транспорту України Орест Климпуш.
Фото Сергія КОВАЛЬЧУКА.