Розв’язання проблеми, порушеної професором Іваном Жерносєком у статті «Треба відновити систему підготовки резерву» («Голос України» за 11.11.2011) — це один із стратегічних напрямів реформування освіти, яка фактично ще не починалась.

Головними полігонами перетворень є навчальні заклади. Від педагогічних колективів та їхніх лідерів залежить ефективність будь-яких починань.

Компетентність керівників, про яку так багато говорять останні роки, на жаль, формується поки що еклектично, без достатнього наукового, організаційно-методичного та матеріального забезпечення.

Давно профільному міністерству слід було створити постійно діючий навчальний заклад для фундаментальної підготовки резерву директорів і підвищення кваліфікації керівників спеціалізованих, авторських, профільних та інших загальноосвітніх шкіл. Ці кадри водночас з підвищенням своєї компетентності зможуть передавати особистий досвід потенційним керівникам.

В. МАСЛОВ, професор, заслужений працівник освіти України.

Київ.

Від ведучого

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту знехтувало черговою пропозицією заслуженого працівника освіти України, відмінника освіти СРСР Івана Жерносєка, ідеї якого свого часу втілювали в життя в Молдові, Монголії, Німеччині, Росії... 

Клерки, не кажучи про самого Дмитра Табачника, не відреагували на публікацію під рубрикою «До уваги міністра». І це не перший факт барського ставлення не тільки до парламентського видання, а й до його авторів і читачів.