Згідно з опитуванням, половина тих, хто відпочивав у цьому сезоні на території Великої Ялти, поки що не планують знову сюди повертатися. Такі дані навела міністр курортів і туризму Криму Олена Юрченко. Основна причина — кардинальна невідповідність показників «ціни—якості» надаваних туристичних послуг. Тобто, проблема в низькому рівні сервісу.
Ще одним «бичем», що відлякує відпочивальників, є засилля об’єктів виносної торгівлі, здебільшого незаконної.
Цю інформацію підтвердив і «глава Криму» Сергій Аксьонов, який визнав, що Ялта так і не змогла протягом нинішнього курортного сезону надати послуги, які за параметрами були б порівнянні з Туреччиною або Болгарією, де відпочинок якісніший і дешевий. На його думку, туристи змінять своє ставлення до півострова тільки тоді, коли й відношення до них влади, місцевих жителів і обслуговуючого персоналу буде справді на високому рівні. «Тобто треба, щоб туристові посміхалися, зустрічали його з радістю, не морочили голову ні прикордонники, ні митники», — пояснив Аксьонов і з жалем констатував, що в Криму найчастіше «навіть у хороших готелях страждає якість прибирання».
Як ми вже повідомляли, в нинішньому році Крим недорахувався понад 3 мільйони туристів. У сезоні 2012-го на півострові відпочило близько 6 мільйонів осіб. Причому, більша частина з них припадала саме на українців — порядку 75—80% від загальної кількості курортників.
Крим.
Фото автора.