У Кам’янці-Подільському підраховують збитки, спричинені відміною потягів до цього туристичного міста. 

До таких кроків нещодавно вдалася Укрзалізниця нібито через збитковість поїздів. Зокрема, найбільш зручний для мандрівників щоденний донедавна Київ-Кам’янець—Подільський нині курсує через день. Лише за листопад цього року через скорочення поїздів до Кам’янця не приїхало приблизно 20 тисяч туристів. Такі висновки зробили в Державному історичному музеї-заповіднику, який за згаданий період недоотримав на продажу екскурсійних квитків 30 тисяч гривень.

Місцева влада намагається переконати керівництво Укрзалізниці в хибності вжитих нею заходів. Громадяни теж пишуть численні звернення й навіть подають пропозиції. На їх думку, Укрзалізниця могла б добре заробляти, возячи до старовинного міста туристів. Одна з найцікавіших пропозицій — відкрити поруч із вокзалом музей-потяг, яким у 1919 році до міста прибув уряд Української Народної Республіки. Схожий музей-потяг уже є в столиці. У подільському місті започаткували фестиваль «Кам’янець — остання столиця УНР», розробили відповідні туристичні маршрути та видали путівники, адже значна кількість туристів цікавиться цим періодом. Якщо 250 тисяч туристів (стільки їх щороку відвідує Кам’янець) завітає в потяг-музей, пообідає в його ресторані — Укрзалізниця точно буде з прибутком.